Monday, October 26, 2020

Model Baru Pressure Cooker Noxxa yang Viral

Assalamualaikum.. 

Hai korang.. ada pengguna/peminat periuk noxxa di sini?? Korang tahu tak sekarang ni periuk Noxxa dah keluarkan model yang baru?? Kalau periuk Noxxa yang sebelum ni pun dah best, periuk model baru ni lagi la best. Banyak kelebihan periuk noxxa model terkini berbanding yang lama tu tau dari segi fungsi, design, dan macam-macam lagi. 






CIRI-CIRI PRESSURE COOKER NOXXA MODEL BARU

Pressure cooker Noxxa yang viral ni dah terkenal dengan memasak masakan dengan mudah dan cepat dengan menggunakan fungsi high pressure, low pressure dan steam.  Fungsi ini turut dikekalkan dalam model baru periuk noxxa. Namun begitu, untuk model baru ini terdapat beberapa fungsi tambahan yang baru. Selain dari fungsi, design model baru juga lebih moden dan canggih. Jom kita tengok ciri-ciri periuk noxxa yang terkini..



10 Fungsi Memasak
Terdapat 10 pilihan fungsi untuk memasak seperti Soup/broth, Meat, Cake, Low Pressure, Stir Fry, Rice, Multi Grain, Porridge, Steam, Slow Cooker. Model lama hanya ada fungsi High Pressure, Low Pressure, Steam dan Stir Fry.





LED Indicator lights with 2 window
Melihat tekanan memasak dalaman dengan LED screen untuk pressure cooking

Auto cooking
Mula memasak secara automatic 4 saat selepas memilih fungsi masakan. Tidak perlu tekan button banyak kali untuk set masa. Setiap function dah ada setting masa sendiri.

Smart Timer memory
Menyimpan dan mengingati masa dan/atau suhu ditetapkan

Temperature Selection
Mengawal suhu memasak untuk fungsi stir fry dan slow cook

Delay timer up to 24 hours
Untuk delay cooker boleh dilambatkan sehingga 24 jam.

Keep warm up to 12 hours
Memastikan makanan kekal hangat sehingga 12 jam

8L inner pot
Didatangkan dengan periuk dalaman tidak melekat berkapasiti 8L boleh ditanggalkan yang dilapisi dengan salutan DUPONT Teflon Platinum bergred makanan yang digunakan di peringkat antarabangsa untuk semua peralatan memasak tidak melekat yang berkualiti tinggi

 
Nak lebih paham boleh tengok video di atas ni ye..

PERBEZAAN MODEL BARU DAN LAMA

Ramai yang tanya apa perbezaan periuk noxxa yang lama dengan yang baru tu.. Kalau sekali tengok memang akan nampak la design noxxa baru ni lebih moden dan cantik kan.. Dan pastinya ada beberapa improvement dari model yang sebelum ni..




 
Nampak tak banyak kelebihan dan pembaharuan pada periuk noxxa yang baru ni.. So yang mana dah lama teringin nak beli periuk noxxa ni, boleh beli sekarang. harga pun beza RM10 je tau dari yang lama tu.. berbaloi-baloi..

Ada yang dah setahun beli tak guna-guna sebab takut meletup la.. Iskkk. jangan la macam tu, rugi dah beli tapi simpan jer.. mula-mula memang la semua tak tahu, rasa macam leceh la.. benda baru kan.. tapi bila selalu dah guna, rasa cepat dan senang sangat.. sampai balik kampung pun sanggup angkut periuk ni.. haha

BELIAN SECARA CASH / KUTU PERIUK NOXXA

Periuk noxxa ni boleh dibeli secara cash, ansuran dan juga join kutu. Cash semua orang tahu, kita bayar, order dan terus dapat barang. Tapi apa pulak beza ansuran dan kutu?? Ok, meh nak explain.




Cash
Bayaran penuh. bayar, order dan terus dapat barang.

Ansuran 
Ada bulan-bulan tertentu akan ada promosi bayaran secara ansuran selama 5 bulan. bayaran pada bulan pertama terus dapat periuk. Then, tiap-tiap bulan bayar macam biasa.

Kutu 
Bayaran untuk KUTU biasanya ambil masa 6 bulan atau 10 bulan. Giliran dapat periuk pulak ditentukan secara 1st come 1st serve. siapa masuk nama awal dapat la turn yang awal.. Gitu..

Apa-apa pun, semuanya bergantung kepada bajet korang, ada bajet lebih, beli la secara cash boleh terus dapat periuk. Kalau kurang bajet beli la secara kutu/ansuran bila ada promosi.. 




Customer yang membeli periuk noxxa dengan kami akan kami tunjuk cara guna, bagi tips dan boleh rujuk kami semula jika ada masalah.. kami akan bantu korang.. 

Untuk mengetahui lebih detail mengenai periuk noxxa ini, sila hubungi :

Whatsapp :

http://www.wasap.my/0178808243

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SALAM PERKENALAN FOR chocuyu (KISU)

Susu kegemaran Ayda Jebat   Chocolate dah melekat2 di dinding mulut, Manis madu dah berpaut2 pada lidah, TekaK rasa sejuk-sejuk ais coklat m...